Friday, July 1, 2011

Delivery Man

Salam,,
Hari ni belog aku nak crta pasal Delivery Man (DM)...Aku kan skrng ade kat pulau yg kecik ni,,maka,,kadang2 tmbul la jgak x tau nak msak n makan ape,,pk pnya pk,,,dah nak dkt sejam,,last2,,call je fast food,,haha,,tp ape yg aku nak crta ni x lwak pun,,serius,,mlm td call mc'D je sbb rasa nak mkn Big Mac,,then,,stgh jam pastu dgr mcm bnyi bsing kat grill umah...

Aku pun g la skodeng ikut lobang kecik kat pntu tu,,DM da sampai,,,tp pelik,,nape dia x tekan loceng,,,then,,x pe la,,kuar nak ambik mknn,,tp this DM x ckp pun,,die just bnyi2 je,,smbil tnjuk paper bag yg ade air,,,guess what? this guy ni sbnrnya bisu,,automatik jdi sedih,,hukhukhuk...after dia bg resit then byar,,,dia pun tnjuk isyarat thumbs up...(^_^) ..Apa yg aku nk ckp sbnrnya aku kagum n tabik springg kat manager yg ambik dia kerja nk cri rejeki,,huhu,,then my sis ckp da 2x dis guy anta delivery kat umah dia,,tetba mood insap dtng..sbb tetba terpk,,msti ada pnah customer marah2 kat diz guy..

Apa2 pun,,usaha n semngat dia kerja sgt aku kagumi,,,sbb aku cri kerja part time ari tu,,aku give up,,hehe,,so skrng,,nk cri smula,,keh3
p/s: entry ni aku dah siap smlm,,tp2 tgh2 taip tetba blog ni jd gila,,,x smpat save pun,,hampeh..so, hri ni aku smbung smla,,dan aku rasa entry ni x mcm yg aku crta smlm,,,

1 comment:

husna said...

sedih jugak.hukhukhuk