Thursday, July 7, 2011

Snorkeling dan Pulau Kapas

Salam,,,
Weekend bru ni aku tlah pergi belayr ke pulau kapas yg trletak di na na na na na,,ganu kitee,,hehe,,aku malas nak crta pnjang,,apa yg aku tau,,,snorkeling tu best woo,,,1st time kan,,msti la excited,,,kih3,,,dah la mula2 test aku x reti guna goggle snorkeling tu,,hampeh tol,,,msuk2 air x bernpas aku,,ni la pdahnya apbila anda tdak reti berenang,,maka,,x tau jgak nak kwal pernafsan,,,haha,,






makhluk ni penting ye utk anda snorkeling,,jika anda bknlah penyelam antrabgsa yg hebat,,hihi

time nek bot nak g tmpt snorkeling tu,,bru la tetba rasa cuak,,sbb terpk lau tgh2 laut tu jap lg aku terkapai2  mcm aku prctice kat persisir pntai td,,,nak buat pe?haha,,,nsib bek thap confident aku tnggi,,,smpai tmpt tu,,jdi xcited plak...

ni gmbr aku curi kat en.google,,,aku x de cmra cnggih yg boleh msuk air tu,,maka,,x dela gmbar aku mnyelam sambil mnum air laut,,,serius aku 2,3 kali kenyang minum air laut,,sbb x letak btul2 goggle,,haha,,pedih woo,,tersedak air masin,,hukhukhuk


aku rembat je gmbar ni,,nak bg gmbran,,,mcm ni la aku nmpk time snorkeling hri tu,,ala2 berenang dlm akuarium yg sgt besar,,,kaki aku ade luka2 jgak la sbb kena ggit ikan,,,wawawa,,tp yg pling wat aku boleh tercungap ialah serangan obor-obor,,,,waaaa,,tkut ohh,,,

ni obor-obor yg da terdampar,,kat sana mmg bnyk obor-obor,,jalan2 layan perasaan kat gigi-gigi dan gusi-gusi air pun ada hrapan kena obor-obor....

p/s: entri ni nmpk ngat aku jakun ye dop?haha

No comments: