Saturday, July 16, 2011

Jalan-jalan

Salam,,
Hari ni hari Sabtu,,esok hari Ahad,,pastu smbung sndiri hari apa,,saje je wat intro x best dan mnyampah ni,,,sbb,,,aku bosan,,,ataupun orng ganu suke sbut bosangg...sejak2 balik dr ganu hri tu,,,dop tau la nape rase macang nok caghi orng ganu sorng wat kawang,,,untung2 leh wat boiprengg gak,,sape tau,,ye dop? hihi,,,guro je,,Sejak cuti2 universiti yg lama dan panjang berjela ni,,bnyk bnda2 pelik yg aku buat,,antaranya,,,

Rangkaian sosial muka buku mnjadi tatapan hampir stiap hari dgn mnjadi stalker kpd orng2 yg x pnah aku ambik port sgt,,,mcm2 stry aku dpt bila jd stalker ni,,,,mngkin nnti bila aku akn menempah buku on9,,aktibiti ni bkal berkurang,,haha...aku juga pegi jalan2 kat belog,,,pastu bila jmpa belog2 yg aku rasa aku nk pollow,,aku pollow,,pastu aku g komen,,kdg2 komen2 poyo,,kdg2 komen2 yg x de kaitan sgt pun,,sje nk meriahkan suasana,,,,,msti blogger tu mnyampah tgok komen yg xde kaitan tu,,yeay2...

Cukupla cerita bnda pelik (yg x berapa pelik pun sebenarnya) aku buat dpan komputer ni,,,bnda2 pelik aku buat di dapur,,,di dpan tv,,,x perlu diceritakan,,,hahahaa,,,ape pnya bangang entri kali ni aku pun x tau...hahahahahahhaa...tata titi tutu

p/s: tajuk entri mcm xde kaitan...=p