Tuesday, June 21, 2011

Siapa Nak Bagi Aku Duit?

Salam,,
Satu Malaysia tau yg dak2 IPTA cuti smpai lpas raya,, dan stu Msia jgak tau yg Kak Linda da ptus ngan Fahrin,,kih3,,pengaruh maharajalawak skrng smkin berleluasa mmpengaruhi rakyat Msia,,,back to da topic,,,aku la tu slah sorang insan yg bertuah sbb dpt cuti lama,,,tp yg  x berapa best nya bila mengenangkan duit,,duit,,duit,,waaa,,,,lau ikutkan plan b4 cti sem hri tu,,berkobar2 aku nak keja,,,dah cuti ni,,,x keja jgak,,bnci btul,,,ni la akibatnya bila terlalu mmprcyai bngla2 dan indon2 utk bekerja,,dah pluang pekerjaan utk gadis rajin spt aku lesap bgtu saja,,haha

So,,skrng keja aku mmg la mnjga sikecil stlah dia pulang dr rmah pngasuhnya,,dan jga berjalan2 disekitar penang tnpa hala tuju,,aku sbnrnya bnyk bnda nak beli kalau Uncle Najib n Auntie Rosmah nak bg biasiswa free smpena result aku baru2 ni...alhamdulillah,,akhirnya,,penantian membuahkan hasil...dpt jgak aku naik pntas sem dpan,,kih3...tp harapan la kan lau uncle tu nak sumbngkan sikit duit kat aku,,,aku harap,,ade la sape2 yg baca blog aku ni,,nak hulurkan sikit bntuan smpna aku nak beli brngan2 sperti ini:

Lumix-DMC-GF2
Lexmark-X3650

Kpda sesiapa yg rasa ingin membntu aku merealisasikan impian aku,,boleh la msg sya di no,,010-987654321,,,,oh,,tertinggal stu lagi...ukulele,,hihihi..mlas nk ltak gmbar..(^_^)

p/s: aku rasa nak masuk rncngan sejuta impian kat tv3 tu,,,aku nak mntak duit,,nak bntu kwan2 aku yg menganggur dan melepak di rumah....=)

No comments: