Tuesday, June 21, 2011

Selamat Hari Bapa

Salam,,
Aku tau hari bapa ahad hri tu,,mcm biasa,,aku kan mmg suka update crta yg mmg da basi,,hehe,,,ape2 pun,,aku bru tau sbnrnya hari bpa 19 jun,,,aku n akk aku g tibai wish mnggu lpas,,sbb ktorng x tau actual date,,yg ktorng tau bulan jun..ngeh3,,,x kisah la kan,,everyday is father's n mother's day wat? tahun ni,,x pat la lagi sambut kat umah,,mengenangkan diriku yg berada di sbuah pulau yg kecil tetapi sesak ini,,hih

Weekend baru ni dipenuhi dgn agenda berjalan2 bersama sikecil,,hihi,,,wpun bru berusia 2 bulan tetapi sikecil sgt suka berjln,,terutama apbila berada dlm krta dn jga strollernya,,,benti je nak bunyi,,,adoi,,hri sabtu aku g shopping ngan akk aku je,,kunun2 nak cri present utk my abng ipar smpna father's day ahd tu la,,tup2,,hnya smpat mmbeli brngan kami2 bertiga,,well,,,girl kalau da shopping,,termsuk sikecil,,,trut mndpt brngan baru,,hik3

Hari ahad smbung agenda kat gurney plaza,,tp my abng ipar ikut,,,hehe,,so,,turn dia jga sikecik sbb smlm aku da persis seorng ibu muda yg menolak stroller anaknya smbil menunggu suami,,sbnrnya aku tnggu akk aku,,kih3,,,then,,celebrate la skali father's day kat manhanttan fish..slalunya lau aku n akk aku mkn set utk 2 orng,,smlm gatal2 ambik promotion set,,utk 4 orng,,,ambik kau,,,mmg muka jadi ikan la masing2 nak hbiskan,,,hahaha,,,

aku curi gambar ni kat en.google,,sbb gmbar2 yg aku ambik gmbr mknn je,,haha,,lau aku letak nnti,,aku terasa nak makan plak time2 tgh mlm begini,,hehe,,

Apa2 pun,,selamat hari bapa kepada abah saya,,,wpun abah saya garang tetapi dia tetap abah yg terbaik utk anak2 dia,,=)


p/s: thanx kpd my sis yg blnja sling bag Mango,,hihi,,,=)

No comments: