Tuesday, June 21, 2011

Siapa Ajek Hassan??

Salam,,
Hari ni aku bosan,,lepas wat entry,,aku wat lagi wpn aku tau mmg xde sape pun baca blog aku,,sbb mmg aku x nak ada orng tau,,sbb kat blog ni la aku kdng2 emo lyan perasaan sorng2,,kih3,,mcm aku penah ckp,,kalau dak2 uni aku tau aku ada blog,,aku x tau la,,brpa pdng yg dorng perlukan utk gelak guling2,,haha

So,,hari ni,,kebosanan aku tlh menemukan aku dgn seorng insan seni yg bernama Ajek Hassan,,korng kenal x? aku x kenal,,aku search pun x bnyk pasal dia,,yg aku baca,,dia ni orng ganu yg dok merantau kat australia,,btol x btol,,aku xsure,,tp yg pasti,,aku rasa mamat ni cool la,,lagu2 yg dia combine,,dia petik gitar,,aku dah la,,x ley tgok mamat men gtar kapuk ni,,keterujaan aku boleh smpai thap lebur,,nak2 lau nynyi lgu2 bryan adam,,bon jovi,,oitt,,,mlas nak habaq la,,

Kalau korng search kat utube,,mmg bnyk this guy pnya vdeo,,nah,,ambik aku bg santapan telinga 2 lagu,,kmudian anda boleh menilai dgn menaip ON Undi,,dan hntrkan pda 32999,,ok,,x lwak,,lempang diri sndiri sekarang..=p



p/s: mamat ni  kawin ke blum eyh?haha,,dpt boipren cool mcm ni layan gak,,keh3

No comments: