Friday, June 24, 2011

Seharian @ Sunway Carnival, Penang

Salam
Semalam adlh antra hari2 aku mnghbiskan saki baki wang aku dan juga masa aku dgn pergi melepak dgn mmber matrik aku dulu,,yang x boleh bla,,semalam juga aku telah belajar bhwa bukan mudah utk mncri kerja yg bersesuaian dgn kita ya adik2,,,stiap kertas yg ada tulis 'Vacancy'; Full time/ part time',,msti aku singgah masuk kcuali la kalau kdai tu restoran ca ya nun alip,,,


Part pling best,,time tnya kat outlet Anakku..boleh makcik tu tnya aku da kawen ke blum?trang tang2 muka aku yg muda rmja stylo mylo ni x menampakkan aku seorng isteri,,lagi mau tnya ka? tp yg plik,,ada plak tnya mmber aku tu akk aku ke? hahaha,,ksian mmber aku,,lau makcik tu da nampk aku ni mcm da dewasa,,dia msti ingt mmber aku lg tua,,,jgn mara arr Qilah,,hehe,,,last2,,bila da penat aku tnya,,aku give up,,time tu trus terpk,,nak cri kerja part time pun mcm2 hal,,inikan plak nak cri kerja tetap nnti,,,arghhhh,,,semputtt,,=p

Dalam mncri kerja tu,,aku g la juga mncri crta,,alang2 kuar hari rabu,,wyng murah,,musim2 tanam anggur ni,,,hari rabu je la yg sesuai nak nengok wayang,,kih3,,,tp mlngnya x de crta menarik tertarik,,yg ada Kungfu Panda pun lmbt,so,,nak x nak,,tgokla jugak crta yg katanya da dpt 11 juta tu kan,,wpun smua orng da review n komen crta ni,,aku bru je nak tgok,,pduli apa,,haha,,dgn hrapan crta melayu kali ni x membazirkan wang aku,,hehe,,so,,utk pilem si Sul ni,,aku ley bg 3.5/5,,,antra filem Melayu yg layak la utk difilemkan,,bukan utk didramakan,,,hehe,,actor pilihan aku yg berjya aku rasa,,of corse,,En.Aaron, En.Sofi, En.Adi dan En.Zizan...tepuk2,,hehe,,,mcm En.Sofi ni,,lam zombie n kak limah,,dia jd pak lawak,,lam citer ni mcm x caya plak tu dia,,haha
 dari begini

mnjadi samseng begini,,hehe,,style bro!

Setelah selesai melihat wayang.,,selesai mengimbau kenangan silam,,selesai merembat bju kat PDi,,,selesai beli legging kat dak kecik,,selesai makan nasi kandaqq... x selesai mmbeli selipar iaitu tujuan utama,,,maka aku pun pulang dgn senang lenang sambil melihat wang di dalam dompet semakin berkurang,,,dah boleh upah komposer jadikan lagu dah ayt aku ni,,haha,,

p/s: ini blog aku,,maka mmg aku nak crta pasal aktviti aku,,x suka,,jgn baca,,=p

2 comments:

Anon said...

haha.xsuka jangan baca.xleh blah ayat tu

EPiToMe said...

haha,,,tp msti kau da terbaca,,pastu bru kau x suka kan,,kih=p