Wednesday, January 26, 2011

Gelabah+Excited+Uncle Usop's Son,,,

Salam,,
Mnggu ni adalah antara mnggu penat aq,,biasalah sblum cuti,,lecture smua x beragak bagi assgmnet pastu smua2 nak hntar on da same week kan,,knpa x suruh je hntar hri yg sama dia bg assgmnet tu??ceehhh,,ckp kat sini boleh la,,,hahahah,,itu la tujuan blog ye kwan2,,,bkn nak mngutuk,,,cma nk melahirkan ketidak puasan hati,,perhhh,,mnis mulut dr lidah sngguh,,,aik? mcm something wrong somewhere je ayat peribahasa tu..haha,,ok2,,tapi aq telah berjya mngharungi mnggu yg agak mncabar ni ye kwan2,,tp pling gua x ley lupa,,smlm tgh2 gua present assgment gua,,tetba laptop abes btri,,then lecturer aq sruh go on je coz masa dah sntuk nk tkar laptop pe bagai,,maka nya,,,of corse la aq gelabah tikus kat dpan kelas kan,,,da la subjek tu cmpur ngan snior 4rd year,,malu nya xtau ceq nak habaq lagu mana tau!..,,yg aq gelabah bkan ape,,,dah slide xde,,aq x tau nk refer point kat mane,,kertas yg aq prepare ade la skit2 huraian,,knon2 pndai la kan,,juz tgok point kat slide n bebel sorng2,,mlangnya,,bila slide terpdam,,tetba aq jadi gila blank,,dush3...,maka aq pun dah rasa mcm aq artis kat dpan tu,,nk mnyanyi pun ada!,hahaha,,ok,lets take it as a lesson,,so dat after diz kna gila vavi pnya prepare kan,,sbb smlm aq x prepare 100%...padan muka kauu..

Tetba nak ckp pe kaitan excited ngan present assgment hancus? hahaha,,ok,,ade bnyk aq excited ni,,yg utama mstilah sbb esok gua dah nak trbng blik umah,,,yahoooo,,ok,,aq kan blja sgt jauhhh,,,"sgt" ok,,,,,maka blik tu adalah bnda yg pling aq suka tau,,,kalah kau bg kfc dpn aq,,hihil,,pastu,,,aq berjya hrungi mnggu yg ada kuiz,presentation,hantr assgment pe smua tu dgn jayanya,,wpn aq present ade special kes skit,,hahaha,,,pastu kan,,pastu kan,,pastu kan,,,*gedik la kauuuu* hahaha

Tetba aq rasa mcm best je bila aq tgok ade sorang blogger boy,,,jgn slah pham,,bkn crta blogger boy tu tau,,haha tlah komen aq,,hahaha,,aq mmg slalu bca blog mamat ni,,,snce pollower dia bru srtus lebey kot,,tp time tu aq jrng bg komen kat dia,,tp skrng ni,,kan aq knon2 rjin nk komen2 orng,,so,,aq komen la dia pnya blog,,x sgka dia ade komen aq,,yeah3,,yg aq excited lebey ni pehal? hahaha,,bkn pe,,pirst aq ska bca blog dia,,sbb dia keje bnda2 biotek ni,,aq  kan blajo bnda2 bio ni jgak,,so,,aq rasa mcm best gak r baca blog dia,,hihi,,,adakah aq sdng mempromote blog mamat ni? aq rasa jwapn dia ya,,,so,,sape rase nak join aq komen2 blog mamat ni,,sila snggah ke blog dia ye,Uncle Usop's Son,,,,,,smga gua dpt skit angpau dr dia bila gua promote blog dia,,hahaha,,,x2,,gua gurau je,,gua mmg iklas wat entry ni nak puji mamat ni,,,heee

p/s: agak2 nya anak uncle tu bangga x gua yg terlebih glamor ni ada wat entry pasal dia?

3 comments:

NURUL AIN said...

awk study mane? jauhhh ek ? hihihi

man yusoef said...

wah!!...haha...padanlah tersedak-sedak je..hehe..eh mane ada glamer...masih bljr...hehe..trima kasih sbb singgah blog sy..sbg upah...sy masukkan blog anda dlm bloglist saya...hahahaha

EPiToMe said...

ain: jauh gila kot,,tu yg ska terbang je tu,,kah3

en.man:gila terharu dgn upah itu,,haha