Monday, January 10, 2011

Demam Tagged..Badan Terhempas

Salam,,

Mengikut Akta Kanun Blog,,tajuk entry di atas tiada kaitan antara tagged dan jgak bdan,,hihi...bkn ape,,,aq nk jmat letrik,,wat crta 2 in 1,,dah 2 hari x bkk blog,,maka nya,,bnyak la barisan2 artis yg terdiri drpd miss Natasha dan jga miss Nina telah tagged i masuk contest,,smua name artis tau kwan2 i,,jgn x tau,,haha

ok after dis aq akn join stu perstu ye,,sbb nye mcm best plak msuk contest ni,,wpn x menang la kan,,tp x pe,,juz utk enjoy,,mne tau nnti i leh knal2 ngan mane2 ank raja ke,,ahaks! *sila gelak gedik sekarng!*

Habis crta tagged,,masuk crta bdan terhempas.erk.kalau anda smua bkk kamus dewan edisi pertama,,bdan terhempas bermksud,,bdan tlah jtuh ke tanah,,ye,,tepat,,bdan gua tgh skit,,ni smua gara2 pemain profesional spt gua tlah bermain dgn sedaya upaya dlm game netball,,perghh,,,ok,,gua stoli skit,,sabtu baru ni ade match netball,,faklti aq wat coz skrng musim krnval sukan,,,so,,aq aktif lg bergya,,maka ptg tu aq trpksa ganti kwan2 aq yg da rmai dmm,,so,,aq yg hebat ni trun bermain,,1 st game aq masuk dah menang besar da team aq,,hehehe,,nmpk x aura aq tu,,kah2,,tp masuk last game,,2nd half plak tu,,dlm usaha aq nk mengambil bola,,baik pnya lompat,,,skali bdan aq terhempas ke atas tar,,aq ulang tar ok,,sbb x main atas pdng,,main atas tar,,,skit dia kau x pyah crta la,,,time jtuh smua orng keliling dgr bnyi gua jtuh ok,,dah name pun terhempas,,kompem2 gua x ley gerak kan,,,gua pndekkan crta,,pbsm call ambulans,,,pergh,,,1st time gua naik ambulans tau..,

Ok,,skrng ni gua dlm phase recovery la,,maybe dlm smnggu lebey bru tulang blkng n pinggul gua ok,,gua musykil sbnrnya,,stiap sem msti gua terbuat drma kat uni gua,,terbuat ok,,bkn saje2 buat,,disbb kan gua jtuh kat tgh2 pdng bersamaan jga laluan utama dan jga berhampiran ngan court futsal,,maka nya gua jd glamor skjap,,dgn bnyi ambulans yg gmpak tu dtng kan,,gua x tau nk ckp pe lg,,heeee,,doakn gua cepat sembuh..=)

p/s: tetb gua rasa smua orng pndang gua stiap kali gua kluar..erk? abaikan,,hahahaha

2 comments:

NURUL AIN said...

mase lu terhempas tuh, xde ank raje tolong sambut ke? kih3.

Natasha MDG said...

aku mcm x kesian tp nk gelak. hahaha. femes kot ko naik ambulans. keke. aku aritu msk longkang pn x baik lg kaki. kalo ko terhempas bdn lame sket kot nk baik. semoge cpt baik! : )