Monday, February 20, 2012

1st Day Internship.

Salam,
This is my first entry for this year.for this month of corse,,hehe..tak pyah nak omputih sangat la kan. (^_^) .Seperti yang tertera di atas. hari ini saya mula masuk ke pre-work.*boleh ke bg istilah mcm ni?* . eh,lantakla kan. Pagi tadi after briefing, then, one of the exec cakap,,hari ni nothing to do..nak hooray ke nk sedih? agak2? dua2 x berlaku.yang berlaku adalah saya kebosanan. mula2 ingatkan kena buat mapping utk several places yang nak di check,tp dah siap plak,,hihi,,so, saya pun belek2 la laporan tahunan la,,magazine2 yang dikeluarkan la,,tapi that's thing just take not more than one hour pun. Makanya..apa yang dilakukan ialah tenung meja,tenung telefon,tenung rak kertas. which is also takes only several minutes..=) Then, tengok2 orang jap. Lepas tu rasa sangat la zzzZZzzzz.

Dengan ketiadaan orang at this unit, oh,lupa nak cakap,,unit yang saya datang utk dilatihkan ini sangat la comel,,hanya terdiri daripada beberapa orang je,,so,,smuanya keluar outstation except ada sorng exec yg tnggal,,itu pun after briefing td she's got work to do , and thats why tinggal la diriku ini yang terkontang kanting. sewaktu ini terasa alangkah indahnya jika memiliki ipad mahupun galaxy tab 10.1..mesti macam2 boleh dilakukan,,haha,,mimpi bangun semula mmg x dapat la kan..so, after lunch hour td, saya datang dengan membwa netbook,,yeay!,,tp x tau nak buat apa jgak..sebab tu la blog ini jadi sasaran..haha. and rite now untuk hilangkan mengatuk,,saya tengah tnggu utube penuh utk tengok bujang terlajak..nak tengok cerita berat2 nnti lagi ngantuk,,baik saya tgok cerita yang bagi saya gelak.ok.bye!

p/s: kenapa aku cakap saya dalam entry ni?sopan kan?

     : esok da start ade task,,adakah tahun depan pula entry baru bakal wujud?


No comments: